Historiaprov och pinsamma sms.

Hade historiaprov nu på morgonen, det var lite ont om tid, men jag tror att det gick okej. Eftersom det är första provet vet jag dock inte riktigt vad det är han vill ha av oss. Men det märker man ju efter det här provet.

Efter provet fick jag ett sms från Tomas. Jag svarade på sms:et och eftersom jag har sms:at ganska mycket med Mikko de senaste veckorna (gratis sms gör så att det skickas fler sms..) så avslutade jag, ganska automatiskt, sms:et med "älskar dig<3" Nu tror jag i och för sig att Tomas är ganska medveten om att jag älskar honom, men hallå? Man skriver inte så.. Eller, jag skriver inte så i alla fall. Jag är inte sån. Aja, den dagen Tomas läser det här (läs; när jag ber honom) så kommer han väl kanske förstå.. Aja, jag tror inte att han hatar mig direkt, men lite pinsamt är det allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0