Mikko är i skolan.

Mikko är i skolan. Jag gissar på att hans bror har åkt nu... Jag är ensam. Funderar på att byta om (läs byta tröja och sätta på mig strumpor) och sätta mig och sticka tills Mikko kommer hem. Vi måste handla sen. Okej, vi måste inte handla, men Antti åt upp äggen som jag skulle göra kladdkaka på, ni förstår ju vad det innebär. Dessutom hade jag tänkt mig köttfärsbiffar till middag idag. Men jag vill göra med mjukost i (jag kan dra upp receptet en annan gång om ni så önskar, hojta till i så fall ^^) och vi har ingen mjukost heller. Så nada mjukost och nada ägg ger ingen middag (okej, inte den middag jag tänkt mig) och ingen kladdkaka (for real). Vad gör man åt det? Jo, man åker och hadlar!

Antti kom precis in igen, aja, han springer ut och in och jag har ingen aning om varför. Han har inte med sig något ut, och han har inte med sig något in, han går ut, är ute i kanske fem minuter, kommer in, är inne i 10 och går ut i fem minuter till. Me not get him.

Nej, förlåt för ett ovärt inlägg, försöker mest hålla bloggen vid liv.. Det händer inte så mycket just nu, och det som händer känns inte värt att skriva om. Jag ska gå och sticka istället.
Hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0