programmering, svenska och ensamhet.

Försöker fixa programmeringen men jag blir bara arg, den gör inte som den gjorde i skolan när jag gör det nu, och jag fattar inte varför. Försökte skriva ett par rader på svenskan också, men jag måste prata med Susann. Får försöka få tag på henne imorgon.

Men men, jag är ensam också. Önskar att jag kunde dra till Mikko imorgon men allt är inte så lätt som man vill ibland, och jag kan inte åka dit imorgon, för han har inte tid att umgås med mig eftersom han måste plugga. Jag borde också plugga. Men ja, jag vill plugga med honom. Jag vill också få vara sådär söt som alla andra par och kunna diskutera problem man har osv. Men jag har inte den möjligheten. Tyvärr. Dessutom har jag en pojkvän som inte tror att jag klarar av sånt..

Förlåt. Jag är bara allmänt sur. Mikko är och inventerar på ÖB och har varit det sen typ 16:30, och jag får inte prata med honom, även om jag behöver det.. Aja, det löser sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0