Att faktiskt ha fått något vettigt gjort!

Jag har faktiskt fått något vettigt gjort idag, jag var i stan och köpte present till pappa. Så nu har jag något att ge till honom och det är bra bra bra :D

I alla fall, nu ska jag duscha och lite sånt och hoppas att jag känner mig lite friskare efter det ^^ xD <3

Mikko städar för min skull, vilket gör mig glad, för normalt sett så brukar Antti tvinga honom att städa för att Maria kommer, men det är aldrig någon som städar innan jag kommer ;)

Men nu ska jag som sagt gå och duscha (det här har tagit mig typ en halvtimme att skriva för att Mikko ringde och jag tittar på that's 70's show och ja ^^ Allt tar bara tid xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0