Idag var en bra dag, tro det eller ej.

Jag vet inte om det beror på att jag snart åker, eller om det beror på att saker och ting är så fruktansvärt konstiga just nu, men jag har haft en helt okej bra dag, det har inte varit något som har blivit sådär jättemarkant fel.

Jag vaknade med huvudvärk, men jag tog en huvudvärkstablett för en liten stund sen så det verkar släppa lite nu.
Jag har mer eller mindre skrivit klart min hemtenta i historian = nu kan jag faktiskt slappna av och ha LOV ett tag.
Jag åker till pappa imorgon, need I say more?
Allt som tidigare har kännts jobbigt verkar lösa sig utan att jag faktiskt pratar om det.

I alla fall, i dag har varit en bra dag och det gör mig glad. Men nu är jag hungrig, gå göra något att äta? Ja, det låter som en bra idé :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0