I'm totally back!

Nu är jag hemma igen. Jag vet att jag skulle ha börjat blogga igen i tisdags, men jag orkade inte. Det var så mysigt att bara vara jag och Mikko lite, för så fort jag faktiskt "ska" blogga så tar det massa tid och så tänker jag på det och sådär, jag ville få den tiden för OSS istället. Och det fungerade verkligen.

Finland var underbart - vi skrattade, myste och hade det trevligt tillsammans. Det enda negativa med den helgen var en spindel som satte sig på min kortlekslåda och skrämde livet ur mig samt att hans morbror med familj var hemma hos Mikkos morfar hela påsken, tillsammans med sin HUND, jag är allergisk mot hundar och eftersom jag inte visste om det så hade jag ingen medicin med mig. Tur att vi bara var där två nätter.

I alla fall, det var trevligt. Vi kom närmare varandra, det var ett PLUS!

Sen i veckan så har han haft praktik, då har jag lallat runt hemma och lagat lite mat, pluggat lite, tittat lite på tv och sådär. Sen har vi umgåtts med varandra ännu mer.

Igår hade Mikkos bror, Antti, fest, efter många om och men så var jag och Mikko också sociala på festen, så det var väl bra. Anttis kompis Danny påpekade för övrigt (efter x antal öl..) att jag inte är fullt så stel som jag verkade sist han träffade mig (vilket var nästan ett år sen och i säkert 5 minuter när jag och Mikko dumpade Antti hemma hos honom..).

Hursomhelst. Jag är hemma, jag lever, mår hyfsat bra och ja, det funkar helt enkelt!
Gud är god och älskar alla människor också, ifall att ni undrade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0