Att läsa en massa poäng.

Jag läser 450poäng i-val i år, plus allt annat som alla andra läser då. Kind of fail. Hur som helst, 100 poäng av de där 450 består av kemi A, som jag valde att inte läsa förra året. Jag har inte kemi-lektioner utan jag läser kemin på egen hand, men jag måste fortfarande göra labbarna, tillsammans med en hög IB-elever. 4 stycken för att var exakt, de sak dessutom ha föreläsning, men min labb var så pass snabb så att jag fick göra den ändå. YAY! Alternativet hade varit att stanna i skolan efter att jag har slutat på fredag och göra den då, men eftersom jag fyller år då så fungerar inte det så bra :/ Så i eftermiddag it is.


Jag har visserligen bara haft typ en vecka med det här schemat, och det är inte ens hälften så jobbigt som förra årets schema, men det kommer fortfarande bli jobbigt, för jag är i skolan typ JÄMT! Men det blir bättre nästa år, för jag tror att jag kommer hoppa Näthandel C, och därmed läsa 100 poäng mindre än alla andra i min inriktning, dessutom så tar Svenska B och C slut den här terminen , och DATABASHANTERINGEN! Jag HATAR databashantering, eller egentligen så är det nog rätt roligt, det är bara så fruktansvärt jobbiga lektioner ^^

Men nu borde Milja och Stina dyka upp snart så ja ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna Rhona

Vad är det du pratar om ;_; Näthandel C och Databashantering är lätt de roligaste kurserna.. Jag menar, tror Näthandel C kommer BLI det iaf... Subjektivt I guess, men iaf x)

2009-08-31 @ 14:22:52
URL: http://bjurdell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0