Inget vettigt att tillägga.

Jag är mest allmänt pissed. Pissed på folk som aldrig kan erkänna att de har gjort fel, pissed på folk som sviker en och pissed på folk som är för stolta för att säga förlåt.

Hur som helst, när jag är pissed så blir jag frustrerad och vet inte vart jag ska ta vägen. Men det är okej, jag klarar mig, jag ska åka till pappa sen, det blir bra. Ska försöka tömma min dator idag, lägga allt på den externa hårddisken så att jag kan installera om datorn någon dag. Bussen går klockan 15:57 sen, och så är jag framme 16:50, det blir tidigare än jag brukar men det är okej :)

Jag har spenderat helgen med att göra ingenting och att svettas. Jag HATAR att svettas när man inte gör någonting </3

Just nu så sitter jag vid familjens dator och väntar på att tiden ska gå, mamma gick och handlade precis, sen när hon kommer tillbaka så tänker jag duscha, sen packa lite, sen hinner jag nog läsa lite, sen ska jag gå till bussen, åka till pappa och sen ska jag slappa. Mikko kommer ringa sen när jag sitter på bussen också, för då kommer han hem från sin match :) Wero hoppas att de faktiskt vinner idag, han blir så grinig annars xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0