Wordless, mindless, careless - definitivt careless ^^

Jag orkar bara inte bry mig. Jag är mest arg på folk. Inte hela tiden, men just nu i alla fall. Folk som inte kan uppföra sig. Folk som tror att de kan behandla alla andra hur de vill, för det sårar ju inte dem själva, newsflash: Förr eller senare så kommer det att slå tillbaka på er också ^^

Nej, det är inget speciellt som har hänt. Jag är bara irriterad på respektlösa, elaka och allmänt konstiga människor som jag gång på gång frågar mig själv "varför umgås jag med XX" - varje gång så försöker jag hitta en vettig orsak, men de börjar ta slut nu. Argumenten i stil med "Men XX är faktiskt rätt trevlig ibland" börjar ta slut. Tyvärr får jag nog säga, men det är sant.

Som tur är för mig så läser människorna i fråga troligtvis inte det här, även om det de senaste dagarna har strömmat till nästan oförskämt många människor från INGENSTANS. Hej på er, kul att ni börjar läsa när jag är bitter och sur, skoj för er ;)

Honestly? - Jag är sur för att saker inte blir som jag vill - ja. Har jag rätt till det? - Njae.

Men som sagt, jag orkar inte bry mig längre.

Ja, helgen var rätt bra, tackar som frågar. Nu börjar veckan of doom som inte verkar bli särskillt varken doom eller hemsk, Mikko kommer bara vara borta måndag och onsdag tydligen :D <3 Ja, jag mår bra, egentligen. Egentligen så är jag säkert rätt glad, det bara känns inte så just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0