Det var ett tag sedan sist.

Ibland är livet lite för verkligt och man har helt enkelt inte tid att göra allt annat, så som att blogga tillexempel. De senaste veckorna har varit sådana. Det har varit helt awesome, men samtidigt så har det varit lite stressigt och tröttsamt.

Jag är hemma hos Mikko nu, vi åkte hit på juldagen, det var inte en rolig bilresa. Jag hade verkligen sett fram emot den där bilresan, det var något jag ville göra. Jag älskar att åka bil, nämn bilsemester och jag är på. Men vad jag inte älskar är snöstormar, mörker och hala vägar. Speciellt inte med tre flyttlådor porslin i baksätet och en halvtrött pojkvän som chaufför. Men det gick, sakta, men det gick i alla fall. Vi kom fram allt gick bra. Men jag bad mer eller mindre hela vägen. Det är nog till och med läskigare att sitta bredvid när vissa saker händer. Så som att bakvagnen halkar till lite och liksom slinter till. För som förare så kan man göra någonting, det kan man inte som passagerare.

Aja, det här skulle inte bli ett inlägg om att vara rädd under bilresor. Fast å andra sidan så vet jag inte vad det skulle bli för blogginlägg...

Vi spenderar dagarna med att ta det lugnt för tillfället, så det händer typ ingenting. Det händer massor runtomkring oss istället, både här och på andra ställen. Men inget av det är något jag tänker skriva om i bloggen. Det är liksom ingenting som passar sig i min blogg.

Däremot så kan jag utlova inte mindre än 3 inlägg innan nyår, ett om året som gått (inte ett "det här ångrar jag/det här ångrar jag inte"-inlägg då utan en kortare resumé av året som gått helt enkelt), ett om det kommande året och så ska jag skriva ett om mina planer för bloggen hade jag tänkt. Blogginlägg jag ska skriva etc. Mest för att jag ska ha en plan. Jag gillar planer. Jag gillar att stryka saker från planerna för att man har gjort det. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0