Förlåt..

Jag är bara sjukt oinspirerad och stressad för tillfället, jag har två nationella prov nästa vecka och två gigantiska inlämningar att göra - SEN efter det, då kanske jag kan roa mig med att blogga, om typ en vecka alltså. För tillfället så håller stressen på att äta upp mig och jag får mer eller mindre ingenting gjort på grund av det.

Ikväll ska jag i alla fall plugga matte, imorgon också. Lördag ska jag till Göteborg och shoppa julklappar samt träffa Rasmus (:D) med Milja och Stina. Söndag ska jag till kyrkan sen ska jag plugga mera matte och ev. träna ett par gånger på mitt Svenska B - nationella ^^ Måndag blir det matte för hela slanten. Tisdag är det nationellt i Matte D sen blir det till att träna på Svenskan hela kvällen. På onsdag är det en vanlig skoldag + att hålla nationella (om jag inte måste vänta en vecka till, men då blir jag ledsen ^^). Sen är det bara några dagar kvar på veckan och då ska jag försöka bli klar med båda hemsidorna jag håller på med - så att jag kan skicka in dem.

Nu ska jag till skolan för att ha tre lektioner med projektarbete :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0