Snart är det jul ^^

Snart är det jul, jag har shoppat julklappar ordnat med andra juliga saker och sådär. Det känns faktiskt som om det snart är jul, bortsett från en liten sak. Det är typ fem grader varmt och grönt gräs ute. Julkänslan känns rätt avlägsen då faktiskt. Hur som helst, nästa vecka så har jag mer eller mindre inget plugg alls att göra. Jag ska ev. hålla ett svenskatal (förutsatt att jag inte får hålla det imorgon) annars så ska allt in denna veckan. Jag skickade in SvC manuset för en liten stund sen, databashanteringen och näthandeln gissar jag på att jag skickar in imorgon, sen är allt utom talet i SvB. Det ska bli otroligt skönt med jullov.

Nu ska jag göra något jag lovade Gud att göra. Tacka honom för att jag fixade matteprovet.

Tack Herre Jesus. Tack för att du hör bön och för att du ibland ger bifall på alla konstiga saker som jag ber om. Som idag. Tack Herre för att du hörde min bön och för att du hjälpte mig att lösa uppgiften. Tack för att jag klarade av det. Tack för att jag fick lösa problemet med hemsidan till projektarbetet. Tack för att du är med oss i projektarbetet och låter oss göra det vi gör, i din ära. Tack Herre Jesus Kristus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0