För långa rubriker.

Rubriken på mitt senaste inlägg blev för lång tycligen så nu har hela det är si och så lång tid sen du publicerade det här inlägget kolumnen förskjutits lite och hamnat utanför ramen. Det är FULT! Det innebär att jag måste blogga arslet av mig nu så att det försvinner xD

Ärligt talat, jag kanske borde be om ursäkt för igår. Inte till alla som läser bloggen kanske, men till dem som jag var dum mot. Det var inte meningen, jag orkade bara inte vara ensam och det kändes som en så lång tid tills Mikko skulle ringa, och jag pallade inte att hålla fast vid att han faktiskt skulle ringa...
Förlåt?

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: jaaaa, har stängt av den tjugotusen gånger, har provat ALLT ;P så nej. mamma har ring till tre så de ska häva kontraktet nu, för den har bara strulat för mig ^^ så nu blir det ny mobil å nytt abonnemang, dock vet jag inte vilket som är bäst :O

2009-02-01 @ 13:37:25
URL: http://tallbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0