Förskjutningen.

Eftersom det stör mig nått så fruktansvärt så tyckte jag att ni också skulle få se det. Men kunde jag göra det? Nej det kunde jag inte.. För publishme.se HATAR MIG!

Aja, jag är hemma idag i alla fall, ringde vårdcentralen förut, och tidigare så har man inte kunnat få en tid en annan dag (därför jag stannade hemma idag, ingen mening med att gå till skolan om man ändå ska till VC sen..), men nu kan man tydligen få en tid en annan dag. För det fick jag, den 20:e februari klockan 13:30. Så jag missar historian, engelskan och svenskan den dagen. "Yay"

Mikko ska stanna i skolan och plugga idag, sen ska han hem, äta, dra på träning och sen ska han hem och prata med mig i typ.. en kvart? Jag hatar när det blir såhär.. Det blir samma sak imorgon och på torsdag. Fast imorgon ska han på någon utvärdering av rookie-veckan, och sen ska faddrarna ut och äta ^^ Och på torsdag har han skola, sen ska han plugga och sen har han träning.. På fredag ska han också plugga, men då kommer jag på kvällen så det är okej..
JAG HATAR ATT VARA ENSAM! Varför är det aldrig såhär de veckor jag är hos pappa för? Det hade varit mycket bättre. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0