Jag håller på att bli "kristen"?

Ni vet en sån där kristen. Jag är lite rädd faktiskt, för jag har i hela mitt liv som kristen (alltså alla de fyra åren ^^) föraktat folk som gör precis samma saker som jag gör. Okej, egentligen är det inte så farligt, egentligen är jag bara lite fånig. Men jag lovade mig själv att jag inte skulle gifta mig tidigt, för det är bara kristna som är ute efter sex som gör det (inga fördomar här inte), jag skulle aldrig, verkligen aldrig, börja klä mig sådär mainstream med det känns som att jag är påväg däråt i alla fall, jag skulle aldrig börja lyssna på kristen rock för att det är dåligt (nu sitter jag här och lyssnar på Blindside..)

Vart är jag påväg? Och varför gör jag såhär? Är det det här som kallas att växa upp, eller är det här bara att förändras? Jag vet inte, men vad ni kan få ut av det här är i alla fall att jag en gång hade massa fördomar om folk som jag inte har längre eftersom jag har lärt mig något av det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0