Seg dag.

Det var en ytterst kort skoldag idag, men den var alldeles för ansträngande i alla fall. Fysikprov (som jag tror gick bra..), näthandel (fast vi hade databashantering som vanligt ^^ och min dator krånglade INTE mest av alla!) och sen hade vi lunch sen idrott (Bip-test, tog en kvart, sen fick vi sluta). Jag slutade alltså 12:10 och var hemma lagom till 13, 13:45 låg jag i min säng och tittade på Lynley och då hade jag redan pratat med mamma, ätit en macka, duschat och rakat benen. Det gör mig glad, men det faktum att jag ligger i sängen nu och är helt slut gör mig inte lika glad, men vi har lååååång håltimma imorgon, så jag kan göra historian då och slipper därför göra den idag. <3

På lunchen så träffade jag för övrigt Daniel (min matte och fysiklärare) och jag frågade när vi får tillbaka proven. Konversationen lät väl typ som följer:
J: Daniel, när får vi tillbaka matteproven?
D: Imorgon på fysiken.
J: Yay! .. Eller?
D: *tystnad*
J:.. Eller?
D: Ja, du behöver inte vara besviken. (Han kan ha sagt "Du behöver inte oroa dig" också, jag är lite osäker..)
Så nu om jag inte fick MVG på provet kommer jag bli helt grymt besviken, jag kommer seriöst börja gråta. Men det där provet kändes enkelt, det kändes jättelätt helt enkelt.. <3

Men nu ska jag slappa lite, Mikko slutar nog rätt snart, sen ringer han <3

Kommentarer
Postat av: Milja

Han sa besviken, för jag hörde "fysiken" och satt och ba wtf och så tog det typ hundra år innan jag fattade XD

2009-02-26 @ 15:47:06
Postat av: Anonym

töntigt var glad ändå

2009-02-27 @ 09:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0