Att må dåligt över saker som hände för länge sen.

Med anledning av att typ 4 av de typ 10 bloggarna jag följer idag har innehållit inlägg som har helt eller till viss del handlat om att må dåligt över något som hände för länge sedan så tänkte jag haka på dagens trend. (Ibland undrar jag om folk som skriver bloggarna jag följer pratar med varandra om vad de ska skriva, men jag finner det ytterst otroligt och skiter i att tro det..)

I alla fall. Jag vet att man inte kan gå och älta saker som hände för länge sen. Det är ingen idé att älta saker som hände igår heller för den delen, men det är sjukt lätt att göra det. Jag gör det konstant. Någon gång (troligtvis under sportlovet eller påsklovet.. troligtvis det sistnämnda..) så kommer jag bryta ihop totalt över saker som hände för ett ganska långt tag sen.

Vad jag försöker säga är att visst, man ska se framåt och så, men det går inte alltid, för man orkar inte alltid, för att även om man försöker så slutar det med att någonting påminner en och då är man tillbaka igen.

Nej, jag vet inte vad jag försöker säga, jag vill bara påpeka för mig själv att det inte är mitt fel och att det går över. Även om jag gjorde bort mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0