I do not pwn.

Sitter (ligger) och skriver musikinlämningen. Mikko är på fadderutbildning tills klockan typ 16 så jag är ensam hemma. Tack och lov att Antti är i Uppsala. Jag hade inte pallat att han var här (det blir så jobbigt då...). Haha. Fail på mig. Det är han som bor här. Inte jag. Fast ibland känns det som att jag visst bor här. Men ja, jag gör ju inte det.

Har jag skrivit vad vi gjorde i stockholm? Jag kommer inte ihåg. I och för sig så gjorde vi inget vettigt. Vi tittade på en halv miljard kjolar till mig. Jag köpte ingen. Vi var inne på SF-bokahandeln i en halv evighet. Mikko köpte en bok. Vi gick långt. Vi var inne i en serietidningsbutik. Det var rätt roligt. I alla fall. Vi käkade lunch. Diskuterade likheterna mellan Åhlens City i Stockholm och Macy's i New York. Träffade Tomas. Jag blev puttad på (fråga inte) och allt var bara trevligt. Seriöst. Jag gillar det faktum att jag kan säga vad som helst (okej nästan..) till båda två och det gör att i alla fall jag kan slappna av, vilket inte händer jätteofta...

I alla fall.. Jag frågade Tomas hur han sminkar sig.. konversationen såg ut som följer:
Jag: Hur sminkar du dig egentligen? Med bara kajal eller med ögonskugga också?
Tomas: Ja.
Jag: Eh...O___o'''''' (typ xD)

I alla fall. Jag vädjar nu till Tomas att säga sanningen. Och om du nu använder ögonskugga, vart i hela friden har du köpt den? Jag har aldrig fått det att bli så svart O__o'''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0