Illamående och svimfärdig.

Jag går hem efter näthandeln (efter den här lektionen). Jag mår illa, allt snurrar och jag känner mig svimfärdig. Hem och vila är vad som gäller för mig idag.

Egentligen borde jag stanna på webdesignen, men jag antar att vi inte ska gå igenom något, och designen ska jag jobba på på lovet hade jag tänkt. För just nu kan jag inte koncentrera mig i alla fall. Morgan pratar om dispositiva lagar, samtidigt som han går igenom kursplanen. Jag hänger inte med alls. Rektorn var här med två snubbar nyss, de tittade lite. Morgan skämtade och rektorn fattade inte. Skämtet innefattade mercedez märkena i taket, så skämtet är lite långsökt att dra upp här på bloggen.

Nu ska jag försöka koncentrera mig.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Hoppas du får en trevlig afton/kväll!

2009-01-22 @ 17:24:06
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0