Inte sen i augusti.

Jag hade inte skurit mig sen i augusti. Jag var grymt duktig. Jag insåg i förra veckan att det var för att jag hade Gud. Sen skar jag mig en gång. Sen gjorde jag det igen idag.

Ja, jag är arg på mig själv. Ja, jag ser det som ett misslyckande. Ja, jag inser att det inte hjälper. Ja, jag inser att ni bara kommer skaka på huvudet.

Egentligen borde jag nog vara stolt över mig själv. Stolt för att jag klarade mig såhär länge. Stolt för att jag var duktig och gjorde vad jag tror att Gud sa till mig. Men jag vet inte. Jag känner mig mer misslyckad. För att jag inte klarade mig längre, För att jag inte har bett Gud om förlåtelse än. För att jag inte vet om jag kommer klara av att sluta än. För att jag sårar människor. För att jag är kass.

Bajs. Nej, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte ens varför jag skriver. Jag ville bara skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du babblar om att man ska ta tag i sina liv

2009-01-08 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0