Nytt mål.

Jag gillar som sagt att ha mål i livet. Det ger mig något att kämpa för.

Just nu gäller det att jag inte ska vara så självkritisk. För som det är nu så jämför jag mig med andra och tycker "nej, de är mycket bättre än jag.." Jag har ingen lust att ha det så.

Därför ska jag istället försöka tänka "Aja, men jag är bra på det här" Eller i alla fall något i den stilen.

Insåg det nu när vi sitter och lyssnar på låtar på musiken (allas inlämningar spelas upp) och ja ^^ Min är ju inte bäst direkt.. Men jag satsade bara på ett VG i musik, så det är okej. Men ja, jag inbillar mig att folk skrattade åt min låt, men det gjorde de säkert inte.. Aja. Jag känner mig kass och vill inte göra det längre. Därför ska jag bli bättre på att inte vara dum mot mig själv. Så det så!

Jag vill ägna min kväll åt att prata i telefon. Mikko är upptagen, men det är nog ganska bra, för än så länge så har jag chansen att få prata en liten stund med Tomas om jag har tur (sen börjar terminen och han kommer vara upptagen igen..). Annars får det nog vara.

Ska ju på lions grej ikväll med roboten. Vi ska prata om Japan och vad vi gjorde där. Vi har inte ens pratat med varandra, så det kan ju gå som vanligt... (Vi pratar i en evighet om ingenting och ingen tycker att det var nödvändigt..)

Aja, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0