Packat och klart.

Nej, inte programmet. (Yes, jag fick till en vits xD)

I alla fall. Jag tror att allt är med. Har till och med fått med mig Mikkos presenter. (Vi kommer ju alla ihåg hur det gick förra gången, när jag glömde dem hemma xD)

Jag tror inte att jag har glömt något. Datorn ska naturligtvis ner också, men det är nog bara den kvar. Känns rätt bra.

Varför jag skriver det här vet jag inte. Antar att det är för att jag vill säga hej då. Vi vet ju hur kass jag brukar vara på att uppdatera när jag och Mikko kan vara tillsammans. Men jag ska försöka. Jag hoppas att ni förstår mig också, jag menar vi har inte träffats på tre veckor. Det känns faktiskt jobbigt. Hur mycket man än försöker låta bli så känns det jobbigt. Jag älskar Mikko. Mer än det mesta. Och att vara nära honom är liksom bland det bästa jag vet.

Hoppas ni förstår det.
Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0