Seriously.

Ärligt talat. Ibland blir jag trött. Jag blir arg på folk som inte tar tag i sina egna liv, so what?

I'm happy. Och ja, jag gjorde det själv. Jag tog mig upp från ingenting själv. Ingen finns där för dig om du inte vill det. Och ingen kommer någonsin att ringa dig ifall att du kanske vill det, folk kommer ringa dig den dagen de vet att du vill det. Jag vet. Jag var också där. Jag satt också och trodde att ingen ville vara med mig, att ingen ville prata med mig osv. Tillslut tröttnade jag. Jag orkade inte gå omkring och tro att alla bara var med mig som en sista utväg, så jag gjorde något åt det. Sen blev det bättre. Helt plötsligt hade jag vänner som ringde till mig för att de ville prata med mig, inte för att ingen annan hade tid.

Jag antar att jag borde säga förlåt, förlåt för att jag blev arg på folk som inte kan ta tag i sitt liv. Men det är ingen som kommer göra det åt er. Så ni får helt enkelt göra det själva.

Aja. Jag vet inte vad ni vill höra. Och alla kommer bli arga på mig i alla fall. För att jag är lycklig, för att jag inte tänker se till att alla andra blir lyckliga förrens personerna har tagit tag i det själva osv. Men bli det då. Tro inte att jag tänker bry mig.

Kommentarer
Postat av: Milja

Wooh, lashout much? xD

2009-01-06 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0