Som att leva på en konstig känsla.

Jag kan inte förklara det, det är bara jättemysko och konstigt, men så är det i alla fall. Bara så att ni vet.

Nej, jag vet inte varför jag är uppe och skuttar nu. För att jag skulle ha gott om tid på mig tror jag att det var. Gott om tid på mig att göra vad? Det framgick aldrig. Men det blir säkert bra. Jag ska gå sen 11:20-11:25 nånting. Så det är ju bara tre timmar kvar. What am I doing?

Kunde inte somna igårkväll (igen.. äntligen Mikkos famn ikväll<3). Jag låg och bad ganska länge. För att jag är så korkad och för att jag borde sluta tolka allting (för DET har ni ju aldrig hört förut). För att han skulle förlåta mig osv.

Sen insåg jag på något konstigt sätt massa saker som Gud gjorde för mig under hösten. Helt utan att jag förstod det. Att jag dessutom förstod det när jag skulle förklara för Tomas vad Gud inte hade gjort för mig gjorde ju inte saken bättre, för det enda jag kunde komma på var saker han gjort för mig.

I hate him sometimes, that God person. Who is he anyway? (Ja, liftarens guide till galaxen såhär på morgonen är aldrig fel <3)

För den som undrar kan jag ju säga att jag nog tänker gå och klä på mig nu, packa klart sen och sen sätta mig här igen, man kan ju alltid spela. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0