Svar på kommentar.

Så att gå från att skära sig minst en gång i veckan till att inte göra det på 5 månader är inte att ta tag i sitt liv. Vad är att ta tag i sitt liv i din värld?

Jag kan förtydliga mig själv. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag tar tag i det, när jag vet hur. Att bara skita i det funkade uppenbarligen inte. Som jag skrev i ett sms förut (till Tomas för den som undrar) "Förlåt men jag skar mig igen...egnetligen tror jag att bästa sättet är att bara sluta, men då kommer jag göra det igen lagom till sommaren... Jag är sämst..."

Det där är min plan för tillfället, att bara skita i det. Men jag vet inte om jag orkar sitta här om fem månader igen och säga "fan, jag misslyckades". Att säga "nu ska jag aldrig mer göra det här!" funkar inte i min värld, för jag blir helt förstörd när jag misslyckas. Jag behöver delmål för att klara av saker. Det är det.

Gah. Fail. Jag vet inte ens varför jag förklarar mig för folk som inte ens vågar hitta på ett namn att skriva under med.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så länge du försöker att sluta tycker jag att det är ett plus. Även om du misslyckas 1000ggr så kan du alltid försöka en gång till, nån gång lyckas du. :)

2009-01-09 @ 20:13:31
URL: http://babyjaane.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0