Random happiness.

Okej, det finns rätt många saker som helt random gör mig lycklig. Till exempel så gör det mig helt varm och lycklig att tänka på att jag just nu bor tillsammans med den vackraste människan på jorden, helt ärligt.

Sen blir jag väldigt glad av helt meningslösa saker som t ex mina nya BH:ar men också av att det, som idag, är fint väder ute. Idag är det faktiskt så pass fint väder att jag tänker gå ut och sola en sväng sen. Först ska jag bara skriva lite till. Just nu saknar jag ett anteckningsblock att skriva i, igen. Varför tog jag inte med mig ett sånt hit?

Just nu blev jag väldigt glad för att jag precis fick ett erbjudande om att komma och hälsa på robotföreningen i västerås i höst om jag ville. (Föreningen finns tydligen i anslutning till robotik-utbildningen som jag funderar på att söka.) För den som undrar hur jag lyckades få ett sånt erbjudande så handlar det nog om att jag skrev en "kontaktannons" på likström och efterlyste folk att umgås med i E-tuna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0