Shopping inför FRIZON!

Nu snart är det äntligen äntligen äntligen dags, FRIZON! Som vi har väntat! Eller i alla fall jag, det är något visst med Frizon. I år ska jag dessutom jobba, vilket kommer bli roligt hoppas jag, dessutom är det massa roligt folk som kommer, MIKKO kommer. Frizon kommer bli så grymt roligt helt enkelt. I år så kommer jag umgås lite mer med folk hemifrån också (eftersom Tomas inte är där och ja ^^ alla andra hänger med folk hemifrån..) vilket säkert blir bra. Sen ska jag försöka hinna med en väldigt viktig sak till, Gud. På sätt och vis så känns det nu på efterhand som att han kom lite i skymundan under förra årets festival, jag vet inte om det handlade om att jag la så mycket fokus på allt annat eller om det helt enkelt handlade om temat, döden är ändå lite avståndstagande och lite avlägset (även om det gick över på ett snabbt, men inte särskillt smidigt sätt ^^). Uppbrott kan i alla fall inte bli sämre. Och vi (jag i alla fall ^^) ber till Gud om en torrare  festival i år (hur den nu skulle kunna bli blötare är för mig ett mysterium xD).

Idag ska jag i alla fall in till stan och eventuellt shoppa lite småsaker som jag behöver, mitt balsam är bland annat slut, läge att shoppa nytt ^^.

På torsdag åker jag hem sen väntar ett stressigt dygn där jag ska packa upp och packa om, leta grejer, hämta grejer hos mamma, shoppa grejer och stressa massor innan vi tar tåget till Uddevalla och Unizon, sen blir det tre dagar läger, och då ska jag försöka sova lite mer än jag gjorde förra året, sen blir det frizon, då ska jag definitivt sova mer än jag gjorde förra året, tror inte att jag pallar att jobba annars.

Hur som helst, mindre än en vecka till Unizon, på onsdag är det en vecka till Frizon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0