En bra onsdag också. Vart är jag på väg egentligen?

Honestly, just nu förstår jag inte vad som händer, allt är bara så fruktansvärt bra. Skolan går bra, innebandyn börjar ordna upp sig, jag börjar liksom fatta vad jag håller på med och sådär.. Det enda som har gått dåligt idag är det faktum att min chipspåse fick ett litet hål i sig förut så att jag fick öppna den ordentligt och pressa ur luften så att jag kunde vika ihop den.. Men men, jag passade på att tjuväta några chips också, det var gott :D

Om typ 20 minuter så kommer Mikko ringa mig och så kan vi prata en liten stund, sen ska han jobba till 23, sen får jag prata lite till. Det är okej, faktiskt, för ärligt talat, det är bara typ idag och imorgon, för på fredag är jag på läger och han lär sluta tidigare i alla fall.. Sen helg, sen nästa vecka jobbar han morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0