Lista på vad i hela fridens namn jag ska göra på min lediga tid i sommar...

  • Läsa alla böcker jag någon gång tänkt att "den här ska jag läsa när jag får tid", typ Da Vinci koden (och de andra av Dan Browns böcker), lite mer av Terry Pratchett (man kan aldrig få för mycket av honom ^^), Harlan Coben boken jag köpte i vintras.
  • Titta på Lost (det är mitt nästa serieprojekt)
  • Spela COD5 (någon gång måste jag ju börja, och jag tänker INTE spela om 4:an nu. DUMMA ANTTI!)
  • Titta klart på Death Note (det kan inte ta så lång tid)
  • SOLA (går enkelt att kombinera med bokläsandet tack och lov!)

Det där är vad jag hade tänkt göra i sommar. Låter rätt bra tycker jag personligen. Min och 93åringens frukostdiskussion handlade idag om mitt och Mikkos sexliv. Han undrade om jag var skön att ligga med. Jag svarade inte. Men det var rätt roligt. Sen har tanterna på avdelningen snackat skit om varandra och ja ^^ Jag och ett par gubbar spelade lite fotboll också och så klädde vi midsommarstången som vi ska dansa runt imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0