Seg dator och allmänt trött Wero.

Wero är en trött flicka idag. Hennes underbara fästisman var här i helgen, han åkte i morse. Tidigt. 6 för att vara exakt. Det är tidigt. Vi gick upp 5:30, och jag hade sovit dåligt. FAIL. Sen i alla fall så hade jag första dagen på jobbet. Det gick faktiskt bra. Det var lite trevligt, avdelningen var typ lugnare än lugnast. Vi behövde göra typ.. Ingenting? Men idag var frissan där hela tiden och fixade allas hår. Hur som helst, vi får väl se vad som händer imorgon. Spännande grejer!

Notis! Jag blev raggad på av en 93åring också. Sug på den ni!

Nu har jag ätit kräm och grejer, men jag är fortfarande hungrig, mer rabarberkräm kanske? Hemmagjord rabarberkräm = GOTT!

Sitter och pratar med Mikko på msn och ja, han ska dra och basta nu, sen ska han fixa mat. Det tar tydligen typ 40 minuter allt som allt, så jag räknar med 45-50 och ja ^^ xD

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0