Underbar helg, trevlig måndag - bra vecka?

Jag hade en underbar helg med vänner, skratt, prat, mys med Mikko, Blindside osv. Det var helt enkelt jättetrevligt.

Fredagem/kväll: Jag satt och tittade på TV, skrev lite historia och så. Mikko kom vid 23:30 ungefär. Matade honom med korv med bröd, sedan gick vi och la oss i sängen och myste och bad tills vi somnade.
Lördag: Vakna brevid en svettig pojke, titta lite på film, gå och sova en stund sen (söder ut så kallas sånt siesta, i Sverige kallar vi det lathet..), fixa i ordning oss, hämta Milja och Oscar, sedan Stina, åka till Valhall för att gå på blindside, de skulle inte spela förrens 23, vi ba "WTF?" Men det var okej, vi flummade runt lite, Julia kom dit tillslut också. Sen spelade Blindside, det var bra. köpte en tröja sen efteråt. Och fick en autograf, och en bild med mig och knarkar Christian (the singer that is xD). Sen åkte vi hem och soooooov.
Söndag: Sova, vakna av att man svettas ihjäl. Äta frukost, lägga sig och titta på film, gå ut och gå en sväng och köpa glass och morsdagspresent till mamma, gå hem och ge mamma present, titta klart på film, äta mat, titta på ny film, åka till pappa och umgås lite och kolla på en film till. Be lite och sedan sova.

Sen nu på morgonen så åkte han hem. Men det känns helt okej faktiskt. Det är 17 dagar kvar och jag har massor att göra, han har också en del att göra och ja, det blir bra liksom. Men jag saknar honom.

Hur som helst, det var min underbara helg. Idag har jag förutom att Mikko åkte hem haft fysik, det gick kasst, jag kunde inte räkna på någonting typ. FAIL. Sen på Databasen fick jag tillbaka provet, jag fick MVG och det torde innebära MVG på kursen :D, sen lunch, sen hade vi TUF, redovisning som gick okej i alla fall, lite rörigt och så, men what the heck ^^ Sen slutligen så hade vi engelska, skriva en liten uppsats och skicka in den och journal, sen historia skriva uppsats, sen skickade vi in den också och så var det klart :D YAY!

Att helgen gick bra, dagen  har gått bra osv. torde väl tyda på att den här veckan också kommer bli bra, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0