Bön.

Jag måste börja be mer i skrift, normala människor tar då papper, penna och sätter sig någon stans och skriver, men eftersom jag inte tycker att jag skriver fint (eh, ja ^^) och eftersom jag kommer slarva bort pappren och vilja läsa det senare.. Så tänkte jag försöka skriva mer böner här i bloggen. Jag tvingar er inte att läsa och jag bloggar för min egen skull i alla fall. Inte allt jag bloggar kanske, men just det som handlar om bön är definitivt för mig, även om jag låter er läsa det.

Just nu känner jag inte att jag pallar att be särskillt seriöst, så jag slänger in det i slutet av det här inlägget (det finns inget värre än inlägg på 1-2 rader. Jag hatar det.)

Herre, tack för det fina vädret. Låt våren komma när våren ska komma och låt vintern få vara vinter. Herre, hjälp mig att visa din kärlek för människor och hjälp dem att öppna sina ögon för dig. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0