Bönesvar.

Seriöst. Ibland blir jag impad av Gud. På riktigt. Igår bad jag honom om hjälp, om hjälp med att hitta tid, jag bad här i bloggen och jag bad själv, för jag vet att jag måste försöka hitta tid till allt som måste göras och så vidare. Och vet ni vad som hände?

Stefan kom och sa idag att inlämningen i webdesign inte ska vara klar förrens i maj typ, visserligen gav han oss ett prov i nästa vecka, men det kan omöjligt vara SÅ mycket att plugga till, lite HTML, Design, php, sql och lite javascript. Det är mest kommandon och grejer som vi ska kunna, vilket jag tror kommer gå rätt bra. I alla fall. Jag fick tid. En sak jag kan stryka från listan tills vidare, "bara" femtielvamiljarder andra saker att göra. Fysiken känns som ett enda stort frågetecken. Så det kan ju bli lite intressant att se hur det provet går, 8 dagar är det kvar. 8 dagar av MASSOR med plugg.

Dessutom måste jag i alla fall skissa lite på alla frågorna på hemtentan så att jag hinner fråga Johan om hjälp innan påsklovet (den ska ju inte in förrens på tisdagen på lovet så det är ju rätt lugnt..).

Egentligen tror jag att jag stressar i onödan. Ska titta över det i helgen och se vad jag kommer fram till.

Gud är grym, som sagt <3

Stefan hävdar för övrigt att jag har fel kategorier på min blogg eftersom jag inte vet hur jag ska lägga in mina blogginlägg, men vilken kategori skulle du ha lagt det här under? Wero berättar om sin tro eftersom det faktiskt egentligen handlar om ett bönesvar, eller allmänt eftersom det bara är allmänt prat om stress och skola? Jag kör på Wero berättar om sin tro för skojs skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0