Min helg kommer innehålla massor av plugg.

Jag måste göra en seriös lista över vad jag ska plugga i helgen! För min helg kommer inte bli rolig alls, det blir massor av plugg, så det så!
Jag måste:
  • börja på historia-hemtentan som Johan mejlade ut förut idag. Deadline: 7/4-09 08.00 (inlämning)
  • plugga fysik (den här gången tänker jag INTE plugga allt kvällen innan) Deadline: 3/4-09 08:50 (prov)
  • plugga lite matte (eftersom jag inte har gjort någonting i princip på lektionerna i veckan..) Ingen deadline egentligen..
  • försöka mig på lite programmering (som Morgan för övrigt lovade att han skulle hjälpa mig med imorgon eller på fredag :D) Inte heller någon egentlig deadline..
  • titta lite på Skövde Innebandy grejen.. Deadline som det är nu: 14/4-09 Något ska gå att visa upp för kund.
  • försöka få webdesignen att fungera lite bättre. Deadline: okänd ^^
  • försöka skriva lite på kravspecifikationen till teknikutvecklingen. Deadline: måndag v. 17
  • skriva lite på engelskan. Deadline: 3/4-09 23:59:59 (inlämning)
  • fixa i ordning ett tal på fem minuter till svenskan Deadline: talet ska vara färdigskrivet innan 3/4-09
Ja, jag tror att ni fattar poängen, jag har inte många kurser som jag inte borde göra någonting i i helgen, som att jag kommer göra det liksom. Troligtvis så slutar det med att jag skriver lite historia och gör lite matte (eftersom det är de två ämnena som jag tycker är roligast just nu..), sen om jag fortfarande har ork så kanske jag skriver lite svenska. Annars tvivlar jag på att jag kommer göra någonting. FAIL är vad det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0