Att hinna med allting.

Idag känns allting av någon skum anledning lite mindre stressigt. Jag har ingen aning om varför. Jag antar att det är för att jag har ett nationellt prov i matte imorgon, sen är matten mer eller mindre slut. Sen har vi det här med fysiken, vi ska tydligen bar aha ett prov till. Vilket känns grymt bra. Sen är det programmeringen. Ett prov på onsdag, that's it. Sen Näthandeln, ett prov också. Engelskan, inlämningen känns inte så omöjlig längre, grymt! Historian, känns inte heller så gigantisk. Grymt det också. Och teknikutvecklingen känns rätt enkel också. YAY!

Det ska nog inte vara något problem egentligen, även om man är stressad. Jag tror att ma stressar upp sig väldigt mycket i onödan. Tyvärr verkar det som att det är andra saker som blir lidande av det :/ Träning til exempel. Men visst, det går att ta igen efteråt. Senare liksom.

Just nu prioriterar jag skola, pojkvän och kyrka. Bara så att ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0