En trevlig hemmakväll.

Ångesten börjar smyga sig på. Du borde plugga Weronica. Du borde verkligen plugga. Kom precis på att min historiabok är hos mamma. Jävla fail. Jag pallar inte att åka och hämta den. Det får bli leta fakta på nätet istället. Det är ju inte som att det inte finns tillförlitliga källor på nätet. Eller så sätter jag mig på bibblan en stund på söndag. Vi får se. Hur som helst så löser det sig!

Ikväll är jag pluggfri. Jag, Mikko på skype och Death Note på skärmen är vad det är ikväll. Och ett glas cola för tillfället. Imorgon = PLUGG. Söndag = Träning och PLUGG. Någonstans ska jag klämma in Mikko också, men det löser sig ;)

Kommentarer
Postat av: Elexir

låter som en intressant helg ;)

2009-05-09 @ 00:59:49
URL: http://512522918.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0