Ont, men äntligen är det helg<3

Idag strök jag ett ämne till från listan, näthandel A, vi får väl se hur det gick. Men men, jag dör inte.

När jag vaknade imorse så hade jag ont i handen, det är benet som går upp till lillfingret som bråkar, det är ömt på ett ställe och jag inbillar mig att det inte är helt rakt. Men men, det gör inte så ont så att jag inte klarar mig. Är det inte bättre på söndag så tar jag och Mikko en tur till jourcentralen och kollar upp det. Enligt vårdguiden så behöver jag med min benskörhet inte ens röntga handen så det torde gå fort. MEN JAG VILL INTE GIPSA!

Aja, hur som helst. Det kom hundra kronor på posten till mig idag. Bra att han namnsdag ibland. Snäll morfar har man också. Frågan är bara varför jag inte kunde fått dem imorgon när han kommer hit xD

Aja, Mikko kommer snart (han är på väg hit, han har passerat Örebro vet jag också :D) så det blir nog inte så mycket blogg i helgen för min del. Imorgon ska vi på BLINDSIDE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0