Pluggpluggpluggplugg.

Sitter och pluggar historia. Egentligen så fattar jag inte varför jag är så nervös för det. Jag kan det hyfsat bra och det går ändå bara att få VG på det. MEN, i alla fall. Jag VILL verkligen ha VG på det. Men vi ska göra det i grupp sen. Några till som kan det hyfsat och voilà, VG.

I dag i alla fall så har jag, pappa, Marielle och farmor varit på Mediamarkt och köpt en TV till farmor som hon ska ha i sommarstugan. Sen har jag pluggat. Pappa och Marielle är och spelar golf för tillfället. De kommer hem framåt 18 tiden. Mikko kommer hem vid 17:30 typ, då ska han ringa mig :D Jag saknar honom och vill prata, så det blir bra :D

Kommentarer
Postat av: Elexir

lycka till med historian

2009-05-09 @ 23:56:17
URL: http://512522918.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0