Bön

Jag vet inte om mitt förra inlägg publicerades, det mobila bredbandet och jag är inte riktigt överens.

Herre jag ber för alla de människor som någon gång har tänkt "varför gjorde jag det där?", jag ber för alla människor som aldrig tänkt så men som borde ha gjort det. Jag ber att de ska inse att människor gör misstag och att du förlåter dem för de misstag de gör. Jag ber att du ska se deras ångest och deras sorg och jag ber att du ska välsigna dem med den lycka man bara kan känna genom dig.

Jesus jag ber dig att du ska vara med dem som behöver dig, jag tänker specifikt på en person som jag vet behöver oändligt mycket stöd från dig. Ge henne det. Snälla?

Förlåt mig för alla de gånger jag har gjort fel herre, för alla de gånger jag har misstagit mig och trott att jag har gjort rätt medan jag egentligen inte alls har gjort det. Jag ber dig att du ska hjälpa mig att bryta med det som är fel, hjälp mig klippa av mina armband. Låt  mig flyga fritt isället. "We break free from our mortal bonds
With the wave of magic wands" - Låt mig bryta mig fri från mina "mortal bonds" jag behöver verkligen det.

Hjälp mig att slippa min avundsjuka och min prestationsångest - hjälp mig att nå mina mål, så att jag kan få göra något jag är bra på - så att jag kan visa människor att Wero kan, utan att jag behöver vara avundsjuk och krävande.

Hjälp mig att sluta döma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0