Fysikhemtenta from hell.

Äntligen är den färdig, jag är så lättad. Jag har arbetat massor med den känns det som och det har inte varit roligt, det har inte varit lätt och det har inte varit inspirerande.

Vad gör folk när de är oinspirerade egentligen? Jag brukar försöka tänka på mina mål. Jag ska bli civilingenjör och bygga robotar, jag vill utveckla saker, bygga saker, räkna på roliga saker etc. Jag vill inte räkna på vad som händer när Lisa hoppar på Kalle eller vad som händer när Frida hoppar bungyjump - det intresserar mig inte. Men jag måste göra det - precis som Kemi A, det måste göras, det är inte mer med det. En vacker dag kommer jag att få bygga robotar och göra roliga saker, det är det som driver mig för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Tur att du har något som driver dig framåt! :D

Japp jag har testat åksjuketabletter, men de funkade tyvärr inte. Det enda som hände var att jag blev sjukt trött! "/

Men tack för tipset i alla fall >< :)

2009-11-07 @ 16:06:17
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0