Kemi, Svenska, tända ljus, kakor, Gud och allt annat här i världen.

Jag har pluggat lite idag - Svenska och Kemi, Svenskan blev klar. Tack gode Gud för det, Kemin å andra sidan gick desto sämre. Jag behöver seriöst något att tugga på när jag pluggar, om det sen är chips, godis eller morötter, det skiter jag i - men jag behöver något.

Dessutom behöver jag struktur och en viss mysfaktor. Mysfaktorn idag bestod av tre tända ljuslyktor och en svag lampa i fönstret. Dessutom åt jag ett par kakor - men det är inget tuggvänligt som man kan sitta och knapra på i en halv evighet direkt. :/
Strukturen å andra sidan existerade inte, jag skrev klart Svenskan - det blev relativt kasst, men jag får bara VG i SvB i alla fall så ^^ Kemin då - jag tittade lite i boken, sen la jag ner pluggandet. Ska sätta mig en stund nu tänkte jag med det, det kanske går bättre att fokusera nu.. Jag har skrivit in plugg hela veckan i kalendern, vi får väl se hur det blir på den fronten. Jag måste skriva klart min Matte D inlämning också, och börja öva inför nationella, jag kan ju inte direkt påstå att jag kommer ihåg vad vi gjorde i början av terminen... Enhetscrikel och skit ^^

Massor att göra och så lite tid, mitt i det där ska man dessutom hitta tid till allt man vill göra. Kyrka, pojkvän, vänner. Vänner i det här fallet är liksom en kategori för sig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mina vänner faktiskt, men det löser sig - på ett bra eller dåligt sätt, jag vet inte om jag orkar bry mig om vilket. Jag hoppas självklart att det ska bli bra, men samtidigt så flyttar jag snart och vad spelar det för roll då?

Gud - Jag förstår mig inte på Gud, Gud är det jag älskar mest här i världen. Jag vill inte leva utan honom, jag trodde väl att dopet skulle fixa allt det där, att han genom mitt dop skulle komma nära mig och så, men det blev inte så. Jag tror att det beror på min avundsjuka och så. Jag är väl sån antar jag. Kass och värdelös xD

Det blev ett långt inlägg, jag vet inte ens om någon faktiskt orkade läsa hela - det spelar inte så stor roll. Jag ska plugga kemi nu, klockan är 21:16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0