Klippa av mig armbanden...

Jag funderar på att klippa av mina frizonarmband, inte för att slänga dem eller så, men för att det känns som att de tillhör en del av mig som jag inte riktigt vill kännas vid längre, en del som får mig att känna mig obekväm och lite rastlös. Men samtidigt har jag så fina minnen från mina tre Frizon.

Frizon 07 - Jag och Stina drog på unizon och frizon själva, gratis kramar skyltar och Shane är typ vad jag kommer ihåg från frizon 07.

Frizon 08 - Milja vågade sig med på frizon, Julia och Sara också. Det REGNADE. Konstant. Jag träffade Tomas and it made me happy. Att bara för ett litet tag vara någon helt annan stans och slippa tänka på den där sommaren i övrigt var så fruktansvärt skönt.

Frizon 09 - Att jobba på frizon var en miss, det innebar way för lite sömn och dessutom blev jag sjuk. Men vi hade i alla fall tur med vädret! Solen sken som aldrig förr. Mikko kom ner och umgicks också - made everything so much better.

Som ni ser själva så har jag övervägande bra minnen från Frizon, jag har nästintill inga dåliga minnen. Men jag har en känsla som jag liksom måste bli av med. Det är som att banden håller mig fast i något jag inte vill vara fast i, jag vill växa upp, släppa allt gammalt, börja om på nytt. Men jag är inte redo än, det finns så många bra saker i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0