Lunchrast och förhoppningar.

Jag sitter i skolan och skriver nu. Jag har haft Svenska C nu på morgonen, det gick bra. Jag ska ha Samhällskunskap om ett par timmar. Jag är nervös. Vi kanske får tillbaka proven idag och det gick så dåligt att jag inte vill ha tillbaka det. Men jag antar att det inte spelar så stor roll, det är ett prov på en hundrapoängskurs.

Hur som helst - För tillfället så hoppas jag på massor av saker. Den där lägenheten framförallt. Tänk vad roligt det skulle vara om ingen annan vill ha den och vi faktiskt får den. Det var ju ingen annan som hade hört av sig i alla fall. Men jag antar att det dröjer några dagar tills vi får veta det, sista dagen att tacka ja till lägenheten var idag. Hoppas hoppas hoppas. Samtidigt så vill jag inte hoppas för mycket, för det känns ändå som att vi inte kommer att få den..

Helgon verkar ligga nere. Det gör mig aningen ledsen faktiskt. Vad roar man sig då med på sin håltimma? Funderar på att jobba lite på näthandeln, men jag vet inte :/ Det är rätt så tråkigt liksom ^^ Men det är snart inlämning och det är snart jullov. Det är faktiskt så att det är 17 skoldagar kvar tills jullovet. Riktigt snart alltså. Jag ser fram emot jullovet, massor.

För övrigt sitter det en hög skrikiga ettor/tvåor bakom mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0