Saker jag ser fram emot.

Det här är en lista över saker som jag ser fram emot, mål jag kämpar emot. Anledningen till att jag lägger den på bloggen är för att det innebär att fler människor läser den och då finns det mer anledning för mig att inte bara skita i det.

  • Lägenhet - för tillfället hoppas jag VERKLIGEN på den där trean i Viptorp (svaret lär inte dröja många dagar heller ^^)
  • Studenten - Förklaring onödig ^^
  • Student BALEN - snygg klänning + tjejmaffian, need I say more?
  • Skoldansen - jag hoppas fortfarande VERKLIGEN på maskerad-tema :D
  • Högskolan - att plugga på "riktigt" något som är lite svårt och utmanande.
  • Jul - vem ser inte fram emot jul om den firas med de människor man älskar mest i världen?
  • Läger
  • Äventyr med Mikko
  • Göteborg med Milja och Stina
  • Krogäventyr med Milja
  • Krogäventyr med Milja och Stina
Jag ger upp för tillfället, men det här är ett inlägg som kommer att redigeras ett antal gånger ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0