Jag har inte bloggat på fem dagar...

Jag har inte heller haft något att skriva.. Inte för att jag har det nu heller, men för tillfället så smyger en viss tristess sig på. Jag har avverkat ett par timmar av mitt evighetslånga hål. Bara typ två timmar kvar nu, och jag blir utan lunch idag verkar det som, för jag hittade ingen att äta med och jag vill inte äta själv :/ Aja, det blir väl bra, slutar ju rätt tidigt idag i alla fall.

Ikväll ska jag plugga sönder mig själv med Kemi och databas. Tyvärr så tror jag inte att det kommer gå så bra eftersom mitt huvud redan håller på att gå sönder, jag är trött och grinig. Mikko åkte vid 6 i morse, efter att vi hade sovit i typ fem timmar. Jag behöver mer sömn än så för att fungera som jag ska - ifall att ni inte visste det alltså. Men han kommer hit igen på fredag, eller torsdag kanske. Fredag är för övrigt vår 2års dag.

2 år. Det är faktiskt en sak som jag har reflekterat över ett tag. Det borde kännas som en evighet, det är en evighet, men det känns som att det snarare är ett par månader. Fast vi har umgåtts dygnet runt så att vi har lärt oss väldigt mycket om varandra. Å andra sidan så skulle det inte ha gått att uppleva allt vi har gjort på ett par månader, men det känns så fruktansvärt osannorlikt att han skulle vilja ha mig, att han skulle älska mig så mycket. Att han skulle vilja gifta sig med mig - för det vill han. Hur otroligt det än känns. Jag älskar min pojke och nu ska jag överleva idag, tisdag, onsdag och torsdag - för sen kommer han hit.. Och jag har tre prov att roa mig med under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0