lejonprojektet.se - projektarbete xMASSOR.

Jag är sjuk idag, fryser, har ont i huvudet och mår allmänt dåligt. Sitter hemma och försöker göra lite projektarbete istället. Egentligen borde jag skriva SvC, men det är tråååkigt </3 Debattartikel om FRA-lagen my ass. Gick däremot in på http://www.lejonprojektet.se och såg att domänen finns hos webbstjärnan nu, vilket borde innebära att jag inom kort kommer kunna börja lägga upp saker där :D Jag ser verkligen fram emot projektarbetet. Ska bara se till att få in vår projektplan till Robert först, sen ska jag börja jobba ordentligt (nu jobbar jag på databashanteringen istället för på projektarbetstiden).

Aja, Svenska C var det. Jag vet inte ens om jag är för eller emot FRA :o

Kommentarer
Postat av: t

Du behöver ju inte veta om du själv är för eller mot för att skriva en debattartikel - huvudsaken är att du väljer vilken åsikt du argumenterar för. Jag ska hjälpa dig på traven: Skriv en debattartikel som argumenterar för att FRA är BRA!

2009-10-13 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0