Alpha och irritation.

Kom hem från Alpha-kursen för en stund sen, det var rätt trevligt, men för tillfället så vet jag inte om jag faktiskt kommer att fortsätta - det känns inte som att det som ska diskuteras på Alphan faktiskt är något som jag är intresserad av att diskutera, frågor som varför ska man be och hur? känns inte som något jag faktiskt intresserar mig för, men samtidigt så skulle det vara trevligt att vara i kyrkan lite extra..

Irritation var det - jag stör mig på saker ibland, det gör väl alla, för tillfället stör jag mig på väldigt konstiga saker, så som att min m-tangent på mitt tangentbord är väldigt trög, vilket gör att i princip varje m jag ska skriva måste skrivas om flera gånger, irritationen blir total. Jag irriterar mig också på saker i skolan och hemma som jag inte tänker ta upp här, men som ändå är för stora för att jag ska kunna strunta i att nämna dem. Men jag antar att det handlar om att saker förändras på sätt som jag inte riktigt är beredd att låta dem förändras på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0