Biblioteket avklarat - morfar, läsning och lite programmering på schemat.

Biblioteket avklarades på under två timmar, jag lånade hem Jorden runt på 80 dagar av Jules Verne som jag tänker läsa när jag har läst klart The Princess Bride.

Resten av dagen kommer att först spenderas med lite prat med Mikko och eventuellt lite programmerande, sedan kommer morfar och firar min födelsedag (sen är födelsedagsfirandet slut ^^), efter det så tänker jag nog spendera resten av kvällen i sängen med läsning, lite film och lite datornördande. Mikko ska på pubrunda idag, sen är rookieveckorna slut för hans del (till min stora glädje <3) för imorgon har han träning och på fredag kommer jag dit. Jag längtar som en liten gnu. Jag vill bara vara i hans famn, men tills dess så ska jag göra något vettigt med tiden. (Det var Morgans pepp-talk igår som gjorde det tror jag, skyll på honom, inte mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0