Förföljelse.

Jag kom precis hem, jag har varit på dopsamtal hemma hos pastor B. Det var trevligt och givande och så.

Hur som helst, på bussen hem så fick jag tråkigt och ringde Mikko, han är på kareoke-kväll men tydligen hade brandlarmet gått så de var ute och väntade på att få gå in osv. Vi pratade lite sen var han tvungen att gå. När jag gick av bussen så var det en snubbe som gick efter mig som först frågade om jag ville följa med honom hem och som sen frågade om inte han kunde få följa med mig hem (efter att jag hade sagt nej that is ^^), jag blev naturligtvis hyfsat rädd och tänkte, vad i hela fridens namn gör jag nu? Jag ringde Mikko och fick till svar "Jag kan verkligen inte prata nu. Förlåt men..." sen la jag på. Jag var rädd, jag blev ledsen, jag blev framförallt sårad för att han i vissa sammanhang har en tendens att inte lyssna på vad jag har att säga, jag visste ju sen tidigare att han var upptagen, jag undviker helst att ringa honom när han är ute på sådana grejer, vilket han borde veta, men ändå så struntar han i att fråga varför jag ringer. Han ringde nu efter att jag hade skickat ett sms om att jag blev förföljd av en skum snubbe och frågade hur det var med mig, men fortfarande, kunde han inte ha frågat det när jag ringde och grät från början? Makes me kind of frustrated.

Nu hann jag visserligen springa ifrån snubben, jag tror att han tappade bort mig också, jag har inte sett honom sen jag kom in och jag tittar ut typ var tionde sekund bara för att vara säker på att han inte är där. Men fortfarande, det gör mig liksom arg att Mikko ibland är så pass inne i det han gör att han inte ens bryr sig om varför jag ringer till honom. Vad hade han gjort om jag hade blivit våldtagen liksom?

Nej, jag är inte sur på honom (älskling, tro inte det), jag är bara lite frustrerad.

Jag hade å andra sidan en positiv poäng med det här också, trots att jag får ont i knäet så fort jag gör en antydan till att springa så fick jag inte ont alls nu, och annars om jag inte får ont så brukar jag få ont när jag stannar, det fick jag inte heller nu. Gud är grym<3

Kommentarer
Postat av: Milja

Vad har hänt med din header? :o Den är helt borta ju :o

2009-09-03 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0