Have you ever wanted something that bad?

Sitter och försöker fundera ut hur jag ska få tillräckligt med pengar för att köpa den, mobilEN. I've totally found it. Sony Ericsson W508 - I'll never need anything again. I'd hold it when I'm asleep, I'd cuddle with it, I'd rub it's back.. okey, I'm exaggerating a bit :/ but you get the point.

Varför blrjade jag skriva på engelska? Lite fånigt kan man tycka, jag var inte ens medveten om det själv innan jag konstaterade att stavningen på exaggerating är väldigt skum xD

Hur som helst, den är väldigt fin och jag vill ha den väldigt mycket. Men har jag råd? - nej det har jag inte :/ Aja, vi får väl se ^^


För övrigt så är det lite tomt utan Milja, jag saknar henne :/ men troligtvis kommer hon inte ens att se det här (hon är i italien liksom ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0